Evidence
společností

  • Přehledná evidence zákazníků.
  • Lze zaznamenávat veškeré informace, které potřebujete pro své podnikání. Jedná se např. o kontakty, provozovny, smlouvy.

Správa
pohledávek

  • Správa všech Vašich pohledávek na jednom místě.
  • Automatické zasílání přehledů pohledávek a upomínek zákazníkům.
  • Automatická blokace/obnovení obchodu.
  • Xasistent Vás upozorní až ve chvíli, kdy pohledávku nebylo možné vyřídit automatizovaně.

Sledování
provozu

  • Sledování firemních vozidel pomocí GPS aplikace.
  • Vykreslování zaznamenaných tras včetně aktuální polohy.
  • Automatické generování knih jízd.
  • Hlídání pravidelných servisů vozidel na základě ujetých kilometrů.
  • Obecná evidence vozového parku.

BOZP

  • Evidence zaměstnanců a hlídání platností termínů lékařských prohlídek a školení.
  • Zaznamenávání úrazů a jejich hlášení příslušným úřadům vyplněním jednoho formuláře.
  • Evidence zařízení a budov společnosti, hlídání jejich revizí včetně odstraňování nedostatků.

Produkty

  • Evidence všech Vašich produktů v jedné databázi.
  • Možnost tisku etiket produktů přímo ze systému.
  • Evidence skladových zásob.
  • Optimalizace skladových zásob dle uskutečněných objednávek.

Plánování
dopravy

  • Logistické plánování distribuce Vašich produktů k zákazníkům.
  • Hlášení dopravy na Celní správu a další příslušné úřady.
  • Automatické notifikování zákazníků o plánovaných rozvozech.

Výkazy
práce

  • Jednoduchá a intuitivní evidence výkazů práce.
  • Přehled odpracovaných hodin, dovolených apod. všech zaměstnanců.
  • Slouží jako podklad pro mzdovou účetní evidenci.
  • Umožníme import z docházkového systému.

Zaujala Vás naše nabídka?

Neváhejte nás kontaktovat. Sestavíme Vám předběžnou kalkulaci na míru a sjednáme konzultaci zdarma.